Lyden fra køleskabet i køkkenet “larmer” – eller måske kan den nu blot høre, nu hvor der er helt ro her på friskolen. Lige pt. er her kun Kasper – men han går og bygger vores nye siddepladser i biblioteket i den anden ende af friskolen.

I går fik vi også sat vores nys skærme op i klasselokalerne. Vi glæder os utrolig meget til at tage dem i brug efter sommerferien. I forældre er rykket ind til hovedrengøringen, og der bliver flyttet rundt på diverse møbler med mere. Det kræver lige lidt mere, nu hvor vi skal have et nyt klasselokale i brug, har fået “nye”-brugte møbler til vores 0. og 1.-2. kl., nu hvor vi fra næste skoleår har “billedkunst på hjul”, og det gamle billedkunstlokale bliver taget ind som depot. Vi glæder os til de – for nogen – måske forandringer, men vi er helt sikre på, at vi kommer til at mærke det i vores hverdag her på friskolen.

Torsdag i sidste uge havde vi vores sommerfest. Tak for stor deltagelse – og endnu engang ønskes 8. klasse held og lykke i deres videre færd – vi glæder os til at følge dem. Også en tak til jer forældre, der nu ikke længere er friskoleforældre. Tak for mange gode år.

Torsdag morgen sagde vi også farvel til to andre elever, nemlig Frederik i 2. klasse og Benjamin i 7. klasse. Frederik skal efter sommerferien starte på en anden skole og Benjamin skal på efterskole. Tak til både jer og jeres forældre for jeres tid her på friskolen. Vi ønsker jer alt muligt held og lykke fremover.

Til jer vi ser igen – så glæder vi os til at se jer tirsdag den 13. august kl. 8.15 – 12.30.

Rigtig god sommer til jer alle.

Tina Sønderskov